Adriana Palao i Jhoel García vencedors del Torneig per la Igualtat

Avui, dissabte 13 de setembre, es va celebrar la vuitena edició del Torneig d'Escacs per la Igualtat, una competició per parelles que va reunir 30 equips procedents de tota la Comunitat. Aquesta vegada, l'equip integrat per la Mestra Candidata Adriana Palao i el Mestre Internacional Jhoel García es va proclamar vencedor en solitari.

El segon lloc va ser per a la parella formada per la Mestra FIDE Femenina Silvia Doñate Moreno i el Mestre FIDE Sergio Romero, els que van aconseguir imposar-se gràcies a un millor desempat davant de quatre equips més que també van finalitzar amb 10 punts.

La tercera posició la va ocupar l'equip amfitrió, compost pel Mestre Internacional Jaume Valmaña i la Mestra Femenina Anabel Guadamuro, completant així el podi daquesta edició.

La cerimònia de cloenda i entrega de trofeus va estar presidida per Jaume Valmaña, president del Club d'Escacs Monteolivete, acompanyat pel president de la Federació, Emilio González, i l'àrbitre principal de l'Open, Nerea Pastor.

Classificació final   Fotos del Torneig


Nerea Pastor (Arbitra del torneig), Emilio González (President de la FECV), l'equip campió, la WCM Adriana Palao i el MI Johel García, i el president de Monteolivete, Jaime Valmaña
L'equip campió, la WCM Adriana Palao i el MI Johel García,

 

Sala de joc del CA Monteolivete