Seminari Arbitral FECV a Narovella

El Comitè Tècnic d‟Àrbitres de la FECV informa del canvi de data del Seminari Arbitral FECV per motius d‟agenda organitzativa.

L'activitat, inicialment prevista per al dissabte 23 de maig, passarà a celebrar-se finalment el proper diumenge 31 de maig, en sessió de tarda, a partir de les 16.30 hores, a la seu de l'Atlètic Club Narovella, situada a l'Avinguda Germans Maristes, 19 Baix.

Durant la jornada s'abordaran diferents aspectes d'especial interès per a la pràctica arbitral, entre els quals els temes més destacats del seminari nacional de la FEDA que se celebrarà a Valladolid, les novetats de la plataforma Vega-Orion i la correcta elaboració d'informes arbitrals.

Les sessions seran impartides per l'Àrbitre Internacional Ramón García Pérez i també podran seguir-se de forma en línia a través del següent enllaç: https://meet.google.com/mvr-smor-shk

Per accedir a la sessió telemàtica caldrà identificar-se prèviament amb nom i cognoms al perfil d'accés.

La inscripció al seminari, de caràcter gratuït per a àrbitres amb llicència arbitral FECV en vigor, s'haurà de fer prèviament mitjançant el corresponent formulari d'inscripció. formulari

Des del Comitè Tècnic d'Àrbitres animem tots els àrbitres de la Comunitat Valenciana a participar en aquesta activitat formativa, que representa una excel·lent oportunitat per continuar actualitzant coneixements i reforçant la formació arbitral contínua.