El Comitè Tècnic d‟Àrbitres de la FECV informa del canvi de data del Seminari Arbitral FECV per motius d‟agenda organitzativa.
L'activitat, inicialment prevista per al dissabte 23 de maig, passarà a celebrar-se finalment el proper diumenge 31 de maig, en sessió de tarda, a partir de les 16.30 hores, a la seu de l'Atlètic Club Narovella, situada a l'Avinguda Germans Maristes, 19 Baix.
Durant la jornada s'abordaran diferents aspectes d'especial interès per a la pràctica arbitral, entre els quals els temes més destacats del seminari nacional de la FEDA que se celebrarà a Valladolid, les novetats de la plataforma Vega-Orion i la correcta elaboració d'informes arbitrals.
Les sessions seran impartides per l'Àrbitre Internacional Ramón García Pérez i també podran seguir-se de forma en línia a través del següent enllaç: https://meet.google.com/mvr-smor-shk
Per accedir a la sessió telemàtica caldrà identificar-se prèviament amb nom i cognoms al perfil d'accés.
La inscripció al seminari, de caràcter gratuït per a àrbitres amb llicència arbitral FECV en vigor, s'haurà de fer prèviament mitjançant el corresponent formulari d'inscripció. formulari
Des del Comitè Tècnic d'Àrbitres animem tots els àrbitres de la Comunitat Valenciana a participar en aquesta activitat formativa, que representa una excel·lent oportunitat per continuar actualitzant coneixements i reforçant la formació arbitral contínua.