Convocatòria al Seminari Arbitral FECV

La Federació d'Escacs de la Comunitat Valenciana convoca tots els àrbitres amb llicència FECV en vigor al Seminari Arbitral FECV, que se celebrarà el proper dissabte 14 de juny, en sessió de matí i tarda a partir de les 10: 00 hores, a la seu de l'Atlètic Club Narovella situada a l'Avinguda Germans Maristes 19 Baix.

Durant la jornada s'abordaran temes d'especial rellevància per a la pràctica arbitral, incloent-hi els aspectes més destacats del seminari nacional de la FEDA que se celebrarà a Albacete, l'ús de les plataformes Orió i Vega, i la correcta elaboració dinformes arbitrals.

Les sessions de la tarda d‟actualització del seminari FEDA i elaboració d‟informes arbitrals se celebraran de forma presencial i també estaran disponible online a través del següent enllaç: https://meet.google.com/ags-zhim-caw (caldrà identificar-se col·locant nom i cognoms al perfil)

Per poder assistir-hi, cal inscriure's prèviament mitjançant el següent 🔗  formulari:

El seminari, d'accés gratuït, es divideix en tres blocs independents. Es pot assistir al seminari complet o només a aquells blocs que es triïn.


🕓 10:00 – Actualització del seminari FEDA (Presencial i Online)
Ponent: Juan Pedro Magdaleno Puche (Àrbitre FIDE)
Resum i anàlisi dels temes tractats a l'últim seminari arbitral nacional.


13:00 - Elaboració d'informes arbitrals (Presencial i Online)
Ponent: Hernán Siludakis (Àrbitre Internacional)
Revisió de la circular d'Informes ELO de la FEDA i pautes per emplenar correctament els informes de tornejos.


🕙 16:00 – Curs pràctic de Vega i Orió (Presencial)
Ponent: Ramón García Pérez (Àrbitre Internacional)
Reciclatge tècnic dirigit especialment a àrbitres en actiu i als qui es preparen per a l'examen d'Àrbitre Nacional.



Des del Comitè Tècnic d'Àrbitres animem tots els àrbitres de la Comunitat Valenciana a participar-hi, ja que es tracta d'una excel·lent oportunitat per continuar actualitzant-se i reforçar la seva formació contínua.