La Federació d'Escacs de la Comunitat Valenciana convoca tots els àrbitres amb llicència FECV en vigor al Seminari Arbitral 2026, que se celebrarà el proper dissabte 23 de maig, en sessió de tarda, a partir de les 16.30 hores, a la seu de l'Atlètic Club Narovella, situada a l'Avinguda Germans Maristes, 19 Baix.
Durant la jornada s'abordaran diferents aspectes d'especial interès per a la pràctica arbitral, entre ells els temes més destacats del seminari nacional de la FEDA que se celebrarà a Valladolid, les novetats de la plataforma Vega-Orion i la correcta elaboració dinformes arbitrals.
Les sessions seran impartides per l'Àrbitre Internacional Ramón García Pérez i també podran seguir-se de forma en línia a través del següent enllaç: https://meet.google.com/mvr-smor-shk
Per accedir a la sessió telemàtica caldrà identificar-se prèviament amb nom i cognoms al perfil d'accés.
La inscripció al seminari, de caràcter gratuït, s'haurà de fer prèviament mitjançant el següent formulari: formulari:
Des del Comitè Tècnic d'Àrbitres animem tots els àrbitres de la Comunitat Valenciana a participar en aquesta activitat formativa, que representa una excel·lent oportunitat per continuar actualitzant coneixements i reforçant la formació arbitral contínua.