La Federació d'Escacs de la Comunitat Valenciana amb la col·laboració de l' Ajuntament de la Llosa de Ranes, van celebrar el passat dissabte 9 de maig, per quart any consecutiu, la Copa Federació, reunint a 187 jugadors y 33 equips de 14 clubs al Pavelló Municipal d'Esports de la Llosa de Ranes.
La competició es va disputar a les categories Autonòmica y Provincial amb un ritme de joc de 20 minuts + 5 segons:
-
Autonòmica: 6 equips, 37 jugadors.
-
Provincial: 27 equips, 150 jugadors.
Classificació categoria autonòmica
Classificació categoria provincial
Resultats per Categories
Autonòmica
-
Foment Gandia A (Campió)
-
Recreatius Saetabis – Primitiva Xàtiva A (Subcampió)
-
Carcaixent A (Tercer classificat)
Provincial
-
Cadira Integrant Col·lectius C (Campió)
-
L Olleria A (Subcampió)
-
Algemesí A (Tercer classificat)
El lliurament de trofeus va comptar amb la presència de Francisco Sisternes, director del torneig, i José Antonio Polop, tresorer de la FECV, que va agrair a l'Ajuntament de la Llosa com a local, la consolidació d'aquesta important cita esportiva a la ciutat, destacant l'impacte positiu per als escacs i per a la Llosa com a seu.
Des de la FECV volem felicitar tots els clubs i jugadors participants, així com agrair a l'equip arbitral i al Ajuntament de la Llosa de Ranes per la seua col·laboració i compromís amb els escacs valencià.





