El Seminari Arbitral 2025 de la FEDA serà a Albacete

La Federació Espanyola d'Escacs celebrarà el seu Seminari Arbitral 2025 els dies 31 de maig i 1 de juny al Hotel Palacio Albacete & Spa, amb modalitat presencial i online. Està dirigit a àrbitres amb llicència FEDA (Àrbitres Nacionals, FIDE i Internacionals) i, de manera excepcional, el CTA podrà admetre àrbitres autonòmics degudament justificats.

Temari :

  • Informes i títols (Circular 02/2025)

  • Sistemes suïssos: Dubov, Burnstein, Accelerat i Suís Holandès

  • Nou reglament de suís per equips

  • Desempats (C.07)

  • Programa VEGA, nova APP FEDA i Info64

  • Propostes i nou reglament del CTA

Horari:

  • Sábado 31: 12:00–14:00 / 16:00–19:00

  • Domingo 1: 11:00–14:00

Quotes dinscripció:

  • Online/sense allotjament: 55 €

  • Presencial amb allotjament en pensió completa: des de 100€ a 160€.

  • Acompanyants: des de 110 €

Ajuda Dona i Esport:

Les dones inscrites rebran reemborsament total de la quota després de justificar el pagament.

Inscripcions fins el 23 de maig de 2025

Enviar sol·licitud i justificant d'ingrés a:
 cta@feda.org
 IBERCAIXA: ES50 2085 8024 9503 0002 5965

Més informació al Comunicat del CTA de la FEDA