De l'11 al 13 d'abril es van disputar a Carcaixent, València, les finals autonòmiques Sub 14 i Sub 16 dels XLII Jocs Esportius d'Escacs, amb els resultats següents:
En la categoria cadet, Guillem Beneyto De Ramón, del Gambito Benimaclet, que va guanyar en un duel intens amb empat a 5'5 punts del segon lloc, que va ser Arturo Torosyan Saghatelyan, del Mislata, i va completar el podi, Carlos Pardo Ruiz, del CE ASSSA Enric Valor. La campiona autonòmica cadet ha estat Isabel Colomer Martinez, del CE Ribera Baixa, subcampiona Diana Quintana Sáez del CE ASSSA Enric Valor i tercera Julia Garcia Navasquillo, del CE Benimodo.
El campió de la categoria infantil va ser Jaume López Martínez, del CE ASSSA Enric Valor, amb 6'0 de 7, seguit de Iker Herráiz Gómez del Cercle Mercantil de Castelló, i al tercer lloc va acabar sent Mikhail Sheinkman, del Camp de Morvedre, qui va completar el podi. La campiona autonòmica infantil femenina ha estat Beatriz Pardo Ruiz, de l'ASSSA Enric Valor, subcampiona Agnès Núñez d'Arenas Navarro, del CE Ribera Baixa i tercera, Leyre Roldan Garcia, del Camp de Morvedre.
Classificació Sub-14
- Jaume López Martínez – C. I ASSSA Enric Valor
- Iker Herráiz Gómez – CA Cercle Mercantil de Castelló
- Mikhail Sheinkman – CE Camp de Morvedre
Femenina Sub-14
- Beatriz Pardo Ruiz – C. I ASSSA Enric Valor
- Agnès Núñez d'Arenas Navarro – CE Ribera Baixa
- Leyre Roldán García – CE Camp de Morvedre
Classificació Sub-16
- Guillem Beneyto De Ramón – CE Gambito Benimaclet
- Arturo Torosyan Saghatelyan – C. A Mislata
- Carlos Pardo Ruiz – CE ASSSA Enric Valor
Millor Femenina Sub-16
- Isabel Colomer Martínez – C. I Ribera Baixa
- Diana Quintana Sáez – C. I ASSSA Enric Valor
- Julia García Navasquillo – C. E Benimodo
El millor jugador i la millor jugadora de cada categoria van obtenir una plaça per representar la Comunitat Valenciana en els respectius Campionats d´Espanya individuals, organitzats per la FEDA, que se celebraran a Vícar (Almeria) del 27 de juny al 25 de juliol de 2025.
A més, els resultats d'aquesta final autonòmica van servir per configurar les Seleccions Mixtes Infantil i Cadet de la Comunitat Valenciana, que participaran en els Campionats d'Espanya per Equips a Edat Escolar que es disputarà a Saragossa del 19 al 22 de juny. tres nois i tres noies: els dos primers classificats de cada gènere en cada categoria, més un jugador i una jugadora addicionals que ben aviat seran designats pel responsable de l'Àrea de Tecnificació de la FECV.
El lliurament de trofeus va estar presidit pel regidor d'esports de Carcaixent, Fernando Sanchis Sotorres,, el responsable del circuit base, Francisco Sisternes, i el responsable de l'esport escolar de la Federació d'Escacs de la Comunitat Valenciana, Luis Martínez.
Àlbum de fotos de l'esdeveniment

