Francisco Fiorito es proclama campió del Blitz Junta Municipal de Ruzafa

Divendres passat es va disputar el torneig Blitz Junta Municipal de Ruzafa, una competició d'escacs llampecs organitzada pel Club d'Escacs Monteolivete que va reunir 54 jugadors en una jornada de nou rondes.

El vencedor de la competició va ser Francisco Fiorito (Ribera Baixa), que va completar una actuació impecable per proclamar-se campió invicte, cedint únicament tres taules al llarg de tot el campionat i finalitzant amb 7,5 punts.

Amb la mateixa puntuació va concloure Joaquín Fiorito (Ribera Baixa), que va obtenir la segona posició per criteris de desempat, mentre que el tercer lloc va ser per al Mestre Internacional Rubén Domingo Núñez (C.A. Silla), Amb 7 punts.

La competició va comptar amb la presència de la regidora de Turisme de l'Ajuntament de València, Paula Llobet, qui va participar en l'acte inaugural realitzant el servei d'honor. La seva presència va posar de manifest el suport institucional de la Junta Municipal de Russafa a aquest tipus d'iniciatives que fomenten la pràctica esportiva, la cultura i la convivència a través dels escacs.

Durant tota la tarda, els participants van oferir partides de gran qualitat, amb nombrosos finals igualats i un ambient competitiu que va contribuir a l'èxit d'una nova edició del torneig.

A més dels premiats de la classificació general, també van ser reconeguts els millors jugadors a les diferents categories especials:

  • Campió local: Volodymyr Lysenko (Monteolivete)
  • Campió Sub-2000: Andrés Lacomba (Monteolivete)
  • Campió Veterà +50: Fabian Fiorito (Ribera Baixa)
  • Campiona femenina: Corals Patiño (Gambito Benimaclet)

La classificació general també va situar en quarta posició Adriana Sermukhamedova i en cinquena posició Dexter Docampo.

Classificació completa: https://s2.chess-results.com/tnr1404087.aspx?lan=2&art=1&rd=9&fed=ARG&turdet=YES&flag=30&SNode=S0


premiats