Impulsant la Dama tanca el curs 2024-2025 amb convivència, reptes mentals i èxits compartits

Diumenge passat 15 de juny es va celebrar la jornada de cloenda del programa Impulsant la dama 2024-2025, amb una activitat de convivència en què jugadores i monitores van compartir un dinar i una fuita room. L'ambient va ser distès, afavorint la companyonia en una activitat que va suposar un repte mental en equip.

Amb això, es posa el colofó ​​final a un curs en què, seguint l'eix vertebrador dels escacs, s'ha fomentat tant el rendiment esportiu com el creixement personal i enfortiment de vincles entre les jugadores.

Al llarg de l'any s'han impartit entrenaments en línia setmanals i s'han celebrat tres sessions presencials. La primera va ser al Castell d'Alaquàs, un entorn impressionant on van entrenar escacs i van gaudir de la visita de la MI Sabrina Vega. La segona, fa tot just unes setmanes, competint amb jugadores de diverses comunitats en equips, parelles i individual al I Festival d'escacs femení d'Alcossebre.

La valoració final és molt positiva, amb una gran participació tant presencial com en línia i aconseguint els objectius proposats, la qual cosa fa que el programa es consolidi com una proposta sòlida dins de les activitats de la FECV.