El Club d'Escacs Camp de Morvedre organitza una espectacular exhibició de partides simultànies amb la Mestra Internacional Marta García, Que se celebrarà el proper 30 de març a les 10:30 h en La Glorieta, Sagunt.
Marta García, Gran Mestra Femenina (WGM) des del 2018 i Mestra Internacional (IM) des del 2019, ha aconseguit importants èxits en el món dels escacs, entre ells:
- Campiona d'Espanya Femenina el 2022
- Campiona absoluta de la Comunitat Valenciana el 2023
- 4a classificada amb Espanya a l'Olimpíada de Budapest el 2024
A Sagunt, qualsevol aficioanda tindrà l'oportunitat d'enfrontar-s'hi en aquesta exhibició.
Inscripció i sorteig especial
Les places són limitades, i la inscripció es realitzarà a través del correu ajedrezmorvedre@gmail.com El cost és de 10€ (5€ per a socis del club). A més, entre els participants se sortejarà un tauler signat per Marta García.
