Seminari Arbitral FECV celebrat a Narovella

La Federació d'Escacs de la Comunitat Valenciana va celebrar el passat dissabte 31 de maig un nou Seminari Arbitral a la seu de l'Atlètic Club Narovella, reunint de manera presencial i en línia un nodrit grup d'àrbitres valencians amb llicència en vigor en una jornada formativa.

El seminari, d'accés gratuït, va organitzar-se en dos blocs temàtics independents i va abordar aspectes clau per a l'exercici arbitral. Entre els temes tractats van destacar les novetats presentades al recent seminari de la FEDA i la correcta elaboració d'informes de tornejos valedors per a ELO FIDE.

Tota la informació es va enviar per correu electrònic als arbitres assistents.